Kezdetnek liezon

4

2017. február 10. 18:49 - random585

-teljesen átlagos vagyok.-böktem ki végül- mesélj inkább te magadról. mióta vagytok jóba Levivel? még sosem láttalak. mármint most nem akarok egoista lenni, hogy mindenkit ismerek de nyitva tartom a szemem.

 

-az unokatesója vagyok. egy hónapra jöttünk látogatóba hozzájuk ugyanis nálunk most szünet van, és ilyenkor szoktunk hosszabb időre eljönni. ők pedig nyáron jönnek hozzánk

 

-ja értem. tök szuper hogy nektek szünet van

 

-hát igen, csak utána vizsgaidőszak van szóval az már nem olyan szuper. tudod már mit kérsz?

 

-igen, itt egy félét szoktam enni mindig. na és te?

 

-még nem vettem rá magam, hogy az étlapot is nézzem- mondta majd kacéran elmosolyodott. Éreztem ahogy lángba borul az arcom. Mi történik?! Soha nem tud zavarba hozni senki.. jó néha. De nagyon nagyon ritkán fordul elő. Úgy vonz magához akár a mágnes. Már bele is feledkeztem, hogy most ronda vagyok. Amint eszembe jut gyorsan elterelem a témát.

-mindjárt jövök- ugrottam fel majd elrohantam a mosdóba. Belenéztem a tükörbe és rögvest elszégyelltem magam. A sminkem az egyik szememen már nem is látszott a másikon pedig el volt kenődve. Nem mintha a sima szemceruza és szempillaspirál olyan nagy szám lenne de sokat tud dobni az arcomon. A hajam is katasztrofálisan állt. Copfban volt felkötve de már több volt kívül mint magában a copfban. Gyorsan rendbe kell hoznom magam. Felkötöttem újra a hajam megigazítottam/kikentem újra a szememet egy kis ajakbalzsam és kész. Befújtam magam a kedvenc parfümömmel ami mindig nálam van majd egy utolsó csekkolást végeztem és máris jobban éreztem magam a bőrömben. Vissza slattyogtam Ricsihez akinek fülig ért a szája mikor visszaültem vele szembe.
-mi az?-kérdeztem tőle

 

-rapid make up?! nem kellett volna de megtisztelsz

 

-nem is értem miről beszélsz- viccelődtem.

 Leadtuk a rendelést majd tovább beszélgettünk. Igaza volt Rinának, nagyon rendes srác. Na meg helyes is. És jó illata van. És az alkata is pont az ideálom. Kár, hogy csak egy hónapig van itt. Nem sűrűn találom meg az emberekkel ilyen hamar a közös hangot. Persze mindenkihez próbálok igazodni, de most úgy érzem ő igazodik hozzám. Szokatlan.

-mi leszel ha nagy leszel?- szakította meg a gondolatmenetem

 

-felnőtt. egyelőre csak ennyi a biztos. a többi még képlékeny

 

-hogy érted azt hogy képlékeny?! hiszen nem sokára érettségizel. mit csinálsz utána?

 

-van egy tervem de sajnos erről nem beszélhetek. hét pecsétes titok

 

-bennem megbízhatsz

 

-akkorse- vágtam rá határozottan amire meglepődött

 

-na erre se számítottam

 

-mire?!

 

-hogy kemény is tudsz lenni

 

-hát pedig inkább vagyok néha túlsásogan domináns mint nyájas bárányka. nehéz megtalálni az arany közép utat

 

-domináns.. hmm például miben?- mondta majd kajánul rám vigyorgott. Ez kész. Teljesen levett a lábamról. Éreztem ahogy a libidóm megindul. Ez ez ellen tenni kell.

 

-öööö-hebegtem habogtam összevissza majd kortyoltam egyet a vizemből- példáuuul- miért nem jut most semmi az eszembe a szexen kívül?! Ez is csak miatta van mert így tette fel a kérdést. Tudom mire megy ki a játék de nem adom meg amit szeretne.

 

-emberi kapcsolatokban. nem szeretem ha valaki nyámnyila és akkor inkább a kezembe veszem a dolgokat és én irányítok

 

-szóval a kezedbe veszed a dolgokat- folytatta az incselkedést

 

-ebből már nem fogok jól kijönni igazam van?!

 

-nem nagyon. vagy legalábbis nagyon nehezen. tudod meg kell dolgozni érte- nem. nem nem és nem. El kell tereljem a gondolataim. Miről is beszéltünk ezelőtt.. a jövő, a hét pecsétes titok a tánc!! Nem is tudom, hogy válaszoltak-e azóta.. Alig telt el idő. Erősen kétlem, hogy ilyen hamar vissza jeleznének. De azért nem bánnám ha hazaérve már amikor megnyitom az e-mail fiókomat ott lenne a beérkezett olvasatlan üzenetek között. Mire ezt végig gondolom lenyugszom és sikerül elütnöm a témától.

-és ha már itt tartunk miszter. te mi leszel ha nagy leszel?-tettem fel a kérdést

 

-plasztikai sebész missz- ment bele a játékba

 

-hooooppáá kérem. micsoda orvospalántával van dolgom- mondtam mire elnevette magát. Nagyon édes a nevetése.

 

-még nem vagyok palánta. csak leszek. hogyha felvesznek.

 

-szurkolok neked Ricsi.

 

-köszönöm szépen Zori.

 

Megkajáltunk majd ezután siettem is haza mert délután tánc volt. Remélem Rina nem felejtette el, hogy ma tovább maradunk mint szoktunk. Bár lehet ma még elengedem neki, itthon van James és biztos nagyon örül neki. Kevés időt szoktak eltölteni itthon ha haza látogatnak. Jól fog esni a tánc mint mindig.

Mikor odaértem Kori már az öltözőben volt és nyomta a telefonját

 

  • hellóóóu- köszöntem meglepetten- hát te? azt hittem nem jössz mert itthon vannak Stephenék.

 

  • csövii. jaa voltak is de elég villám látogatás volt mert fél órája már indultak is vissza hogy elérjék a repülőt-mondta kissé csalódottan

 

  • jaaa értem. hát sajnálom. de legalább találkoztatok még ha kicsit is

 

  • igen persze, ígyis beszéltünk sokat

 

  • mit mondott hogy vannak?

 

  • valószínűleg 2 hét múlva kéri meg Elena kezét, és ezzel kapcsolatba mindenképpen szólni akart nekünk előtte hogy ne lepődjünk meg

 

  • jaaajj de cukiiiii- imádom az esküvős sztorikat. meg úgy alapjában véve az esküvőket.
  • hát ők tudják- mondta nevetve

 

  • nem örülsz neki?

 

  • deee persze jó lesz meg összeillenek meg minden csak… nemtudom. úgy érzem hogy utána még kevesebbet fog velünk foglalkozni

 

  • ilyenre ne is gondolj. azonnal verd ki a fejedből- parancsoltam rá

 

  • jójó nem rinyálok

 

  • ugye nem felejtetted el hogy ma tovább vagyunk?

 

  • ledumáltad már Reginával?

 

  • öö nem. de kétlem hogy lenne kifogása ellene

 

  • kk

 

  • na

 

  • csak viccelteeeeem. szerintem se lesz vele gondja, de azért még most menj be előtte és szólj neki

Már mentem is hogy megbeszéljem  a tánctanárunkkal ezt az extra gyakorlást.

-sziaa- köszöntem be hangosan a terembe

 

- heló Zorka mit szeretnél? öltözzél mert mindjárt kezdünk

 

- igen persze tudom csak azt szeretném kérdezni, hogy ugye ma nincsenek utánunk a terembe és bent maradhatnánk Korinnával csiszolgatni a duót? kissé feldobni meg újítani szeretnénk rajta hogy versenyképesebb legyen.

 

- szerintem nincsen vele semmi baj.mire gondolsz versenyképes alatt?- tette fel azt a kérdést amibe bele sem gondoltam. most elmondjam neki vagy ne? mivan ha nem hagyja hogy anyáék tudta nélkül jelentkeztem? elmondaná vajon nekik? vagy megértené hogy kissé konzervatívabbak és az ő érdekükben sem szóltam nekik így előre? ajj megint nem tudom mi legyen. legjobb az őszinteség

- háááát iiigazábóól az van, hogy jelentkeztünk egy táncos ösztöndíjprogramba New Yorkba. viszont anyukámék nem tudnak róla mert nem igazán támogatnak engem ezen a pályán.

 

-szóval most arra kérsz engem is hogy tartsam a szám?- mosolyodott el

 

-ha nem nagy baj- nyögtem ki hosszas hallgatás után

 

-még átgondolom. menj öltözni

Basszameg. Most mi lesz így ha elmondja nekik? Akkor aztán rohadt nagy szarban leszek.. jó kis szobafogság gépeltiltás meg hasonlók. A bizalomról nem is beszélve. De hisz nem is csináltam semmi rosszat. Miért érzem rosszul magam? Jó, lehet nem örülnek majd ha megtudják de minek mondtam volna el? Patthelyzet. faszom.

-namivan?- kérdezte Rinna egyből ahogy visszaértem

 

-lehet elmondja anyáéknak… kurvajó mondhatom- szólt belőlem az indulat

 

-húúúúú pasztmek. majd megpróbáljuk óra végén rábeszélni hogy ne tegye okés? nyugodj meg- ölelt meg barátnőm mert látta hogy a sírás kerülget

 

-jó- szipogtam a vállába

Ezután gyorsan felöltöztem majd bementünk órára. Vontatottan telik az óra, alig várom hogy vége legyen mert csak az az egy dolog tud  járni a fejemben: elmondja vagy nem? mivan ha igen? mivan ha nem? támogat majd? lebeszél majd? óóóó. ez az örökös kétkedés felőröl. Mire vége van már reszketek az idegtől. Rohadt. nagy. bajban. vagyok. ha. megtudják.anyáék. Konkrétan halott ember vagyok. Oda hív minket Regina magához. Mi lesz most? Összetöri vajon az álmaim?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezliez.blog.hu/api/trackback/id/tr112247594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása